poniedziałek, 1 października 2018

Do czego przyda się w kuchni blender, zwany żyrafą?

Jest jeden sprzęt bez którego nie wyobrażam sobie mojej kuchni. To po niego pierwszego biegłabym do sklepu. Tym magicznym urządzeniem jest mój blender. Zwany przez niektórych żyrafą.
To dzięki niemu wszystkie zupy są zamieniane na krem. Co jest idealnym sposobem, by dzieciakom przemycić trochę więcej warzyw. Blenderem przygotujemy bazyliowe pesto, cieciorkowy humus oraz inne pasty kanapkowe, rozmieszamy ciasto na naleśniki i ubijemy białka. Przy odpowiednio jego dużej mocy da się zrobić nawet masło z orzeszków. Ale to naprawdę dużej mocy, inaczej można spalić blender (niestety sprawdzone info).

Sposoby wykorzystania blendera w kuchni



Do czego jeszcze wykorzystamy blender kuchenny?

Jeśli też macie w domu maluchy, to szybkie lody, mus z warzyw i owoców czy inne papki, można przygotować blenderem dosłownie w minutę. Do tego latem, kiedy nie brakuje sezonowych owoców u nas na stole królują szejki i koktajle, sześć razy bardziej zdrowe, niż te z mcdonaldsów i innych kfc.

Raz dwa ubijemy blenderem białka (jeśli mamy taką przystawkę), a do mycia będzie tylko sama rózga, co również jest plusem. Wymieszamy ciasto na muffiny, czy poszatkujemy orzechy do ciasta. Ja nawet się pokusiłam i parę razy zrobiłam mleko roślinne (migdałowe i owsiane). Również wszystkie dressingi do sałat i sałatek traktuje blenderem. Chwila moment i wszystko jest idealnie wymieszane.

Prawie bym zapomniała, żyrafą bez problemu zrobicie także domowy majonez, bez zbędnego syfu w składzie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz